Ny måling

Se og Hør øker mest

Mediebedriftenes nye måling viser at Se og Hør øker aller mest, hele 34% det siste året skriver Kampanje.com

Se og Hørs redaksjon har stått på hardt gjennom hele året, og kan feire mange rekorder (Foto: Redaksjonen)
Se og Hørs redaksjon har stått på hardt gjennom hele året, og kan feire mange rekorder (Foto: Redaksjonen) Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Se og Hør har hatt en fantastisk utvikling i nettrafikk det siste året og i MBLs siste målingen øker Se og Hør aller mest i prosent skriver Kampanje.com.

- Det er veldig moro at vi lykkes så godt på nettet med vår strategi som er å utvide målgruppen og skrive mer om norske, både unge og gamle kjendiser. Sier ansvarlig redaktør Ulf Andre Andersen til Kampanje.

Ansvarlig redaktør Ulf Andre Andersen er godt fornøyd med veksten.
Ansvarlig redaktør Ulf Andre Andersen er godt fornøyd med veksten. Vis mer

- Det er først og fremt en anerkjennelse til vår fantastiske stab som hver dag jobber målrettet og står på døgnet rundt. Vi skal fortsette å lage flere og enda bedre saker.

MBLs (Mediebedriftene) Persontall er en måling av daglig lesere blant nordmenn. Se og Hørs nye persontall er 311

Diagram: MBL
Diagram: MBL Vis mer
Mer om

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer