Og i likhet med en rekke andre Hollywood-par nøler de ikke med å vise frem sin nyfødte for verden. Men lille Camden John (1 mnd) blir ikke bare lagt ut på mikrobloggstedet Twitter - han er også å se i en fersk reklamekampanje for vaskemiddelmerket Tide.
Tides nye kampanje oppfordrer amerikansk fotball-fans til å legge ut bilder på merkets Facebook-side, som viser den anledningen de har vært mest stolte av å være iført draktfargene til sitt favorittlag i NFL.
Artisten og reality-stjernen Nick så seg heller ikke for god til å legge ut et bilde av sitt stolteste øyeblikk - der han og sønnen er kledd i matchende Cincinnati Bengals-drakter.
- Jeg syntes det var innmari søtt! uttaler den nybakte faren om bildet, som han også har postet på Twitter, til Life & Style.
Poenget med Tide-kampanjen er at deltagerne kan vinne en gratis tur for to til neste Super Bowl i New Orleans. Det er vel mest sannsynlig at Lachey bare grep sjansen til å vise frem sin kjærlighet til sønnen - da han trolig har råd til Super Bowl-billetter selv.
Bli fan av Seoghør.no på Facebook her
Sjekk ut våre mobilsider. Send sms med kodeord: SHMOBIL til 2255
Vi belønner gode kjendistips. Tips oss på [email protected], ring vår tipstelefon 22555522 eller send sms/mms med kodeord TIPS til 2255.
LES OGSÅ: - Jeg var på nippet til å miste et barn