Den verdensberømte sangfuglen Christina Aguilera (41) slo for alvor igjennom i 1999 med hitlåter som «Genie in a Bottle» og «What a Girl Wants», med sitt svært høye toneleie.

- Jeg slanker meg ikke
Gjennom sin suksessrike karriere har hun solgt hele 100 millioner album, vunnet fem Grammy-priser og fått sin egen stjerne på Hollywood Walk of Fame. I tillegg har hun også gjort det stort på TV-skjermen, der hun blant annet har vært dommer i «The Voice» siden 2011.
Superstjerna er imidlertid ikke fremmed for å vise litt ekstra hud. I anledning 41-årsdagen sin deler hun ferske toppløsbilder med fansen.
Kaster klærne
Det er på sin egen Instagram-profil at stjerna overrasker følgerne sine med en bildesamling.
På bildene poserer Aguilera foran kameraet med sin platinablonde hårmanke, iført svarte skinnhansker, et par store solbriller og tilsynelatende lite annet.
«XTINA XLI», skriver stjerna som bildetekst til de fem bildene, hvor hun bruker romertall for å fremme sin nye alder.
Den toppløse fotoshooten har imidlertid blitt godt mottatt av følgerne hennes. Etter at hun publiserte bildene, har det også strømmet inn flere tusen bursdagsgratulasjoner fra både kolleger og trofaste fans.

Avslører hemmelig veddemål
«Dagen din har kommet! Du er en kvinne med utrolig potensial som ingen noen gang kunne forestille seg, du er et lys i denne verden», skriver en av følgerne.
«Gratulerer med dagen, dronningen av mitt hjerte! Du er en av mine største inspirasjoner gjennom tidene», skriver en annen.
Medier som Cosmopolitan, Fox News og InStyle har også bitt seg merke i de nye bildene.
Tok verden med storm
I likhet med stjerner som Britney Spears (40) og Justin Timberlake (40) startet det hele for Aguilera da hun som 13-åring ble en del av tv-serien «The All New Micky Mouse Club», et konsept som ble produsert av Disney for deres egen tv-kanal.

Vekker oppsikt med dristig bilde
Stjerna var med i serien fram til den gikk av lufta i 1995, og dette viste seg å være et viktig springbrett for artisten - som ifølge CelebrityNetWorth i dag er god for rett over en milliard kroner.
Det skulle imidlertid bare gå noen år før Aguilera valgte å droppe det sukkersøte «nabojente»-imaget og overrasket alle i musikkvideoen «Dirrty», en video som sto godt i stil med låttittelen.
Hennes alter ego «Xtina» ble til.
«Dirrty» var en del av albumet «Stripped» (2002), som ble solgt i millioner av eksemplarer. Albumet resulterte også i en verdensomspennende turné, som blant annet tok henne til Oslo 27. september 2003.
LES OGSÅ: Ble far én mnd. etter han døde