Foto: All Over Press
Foto: All Over Press Vis mer

Vant i retten

Elton John lar seg ikke pille på nesen av pressen.

Publisert
Sist oppdatert

Dyrt å "disse" Elton!


Over én million kroner måtte avisen Daily Mail ut med etter å ha kalt den verdenskjente sangeren Elton John en "diktator" i en reportasje fra hans årlige veldedighetsball skriver Reuters.


I artikkelen ble det hevdet at oppførte seg som en gammeldags kongelig høyhet eller en ussel diktator ved å beordre gjestene til å holde seg unna ham.


SE VIDEO: Rasende Elton.


- Sir Elton John ble veldig flau og ulykkelig over beskyldningene, sier hans advokat  Nigel Tait.


Nå har Elton fått sin revansje.

Mer om

Vi bryr oss om ditt personvern

seher er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer