Tone Damli:

Trakk seg i siste liten

Artisten skulle være med i jubileumssesongen av «Hver gang vi møtes», men ombestemte seg.

TRAKK SEG: Tone Damli blir likevel ikke å se i «Hver gang vi møtes» igjen. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB
TRAKK SEG: Tone Damli blir likevel ikke å se i «Hver gang vi møtes» igjen. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB Vis mer
Publisert

30 artister skulle i utgangspunktet inn på Kjærnes Gård for en ny runde med «Hver gang vi møtes» - denne gangen i en jubileumssesong.

Seerne ville få gjensyn med deltakerne neste høst, og de ble presentert av TV 2 i slutten av august.

Siden den gang har imidlertid gjengen blitt en færre, og Tone Damli (32) skal ikke være med i programmet likevel. Det skriver VG.

De omtaler gruppebildet av deltakerne, som av coronahensyn er en montasje av enkeltbilder. Der er det bare 29 fjes, og Damlis er ikke blant dem.

Kort forvarsel

Manager David Eriksen forteller til avisa at Damli var klar over graviditeten da hun takket ja til å være med i programmet, men at det likevel ikke lot seg kombinere.

- Vi visste selvfølgelig da vi var i dialog med TV 2 at dette kunne krasje med Tones form under svangerskapet. Da innspillingen nærmet seg, følte hun at formen var varierende. Vi konkluderte med at det ville være en stor risk å sende henne inn der, sier Eriksen til VG.

Han forklarer at Damli derfor trakk seg med bare noen dagers forvarsel.

- Hun hadde veldig lyst til å være med, så det var kjedelig for henne. Men nå gleder hun seg til å sitte hjemme i egen stue og se gjengen på TV, sier Eriksen videre.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer