«The Fox» får Halloween-salget til å eksplodere

«Alle» vil kle seg ut som rev i USA.

SEOGHØR.NO: Siden musikkvideoen «The Fox» ble lagt ut på YouTube i begynnelsen av september har videoen om hva reven sier fått over 130 millioner klikk.

De to brødrene Bård og Vegard Ylvisåker, som lagde videoen i forbindelse med TVNorge-talkshowet «I kveld med Ylvis», har etter «The Fox»-suksessen vært i USA to ganger på kort tid - og gjestet blant annet The Ellen DeGeneres Show, Jimmy Fallon Show og iHeart Radio Music Festival i Las Vegas.

Om to uker feires den tradisjonsrike høytiden Halloween i USA, og i år vil «alle» kle seg ut som nettopp en rev, skriver det amerikanske nettstedet TMZ.

FOXY: Kundene strømmer til kostymeutsalgene for å få tak i revedrakten til årets Halloweenfeiring. Denne er fra nettstedet buycostumes.com. Foto: buycostumes
FOXY: Kundene strømmer til kostymeutsalgene for å få tak i revedrakten til årets Halloweenfeiring. Denne er fra nettstedet buycostumes.com. Foto: buycostumes Vis mer

- Salget av revekostyme har økt med hele 40 prosent i år kontra i fjor, og det er forventet at salget bare kommer til å øke, forteller en forhandler til nettstedet.

Suksessen vil ingen ende ta for de talenfulle brødrene, men Vegard har tidligere fortalt til Seoghør.no at han faktisk ikke hadde noen tro på videoen som han og broren har laget sammen med suksessprodusentene Stargate.

131 MILLIONER: Ylvis' Billboard-hit The Fox har hatt over 130 millioner visninger på YouTube, og nå vil «Alle» kle seg ut som rev i USA under Halloween. Foto: TVNorge
131 MILLIONER: Ylvis' Billboard-hit The Fox har hatt over 130 millioner visninger på YouTube, og nå vil «Alle» kle seg ut som rev i USA under Halloween. Foto: TVNorge Vis mer

- Det er en spesiell følelse å huske tilbake på, da man satt en natt på kontoret, rev seg i hodet og skrev ned noen dumme greier om en rev, sier Vegard til Seoghør.no.

LES OGSÅ: Kate spilte volleyball i hæler