SYLTETØY-SUKSESS: Tone Damli Aaberge har tatt med seg 50 japanere til Lerum. Det blir det allsang av! Foto: Lerum
SYLTETØY-SUKSESS: Tone Damli Aaberge har tatt med seg 50 japanere til Lerum. Det blir det allsang av! Foto: LerumVis mer

Se Tones nye reklamefilm

Damli Aaberge er tilbake. Nå skal det bli revolusjon.

SEHER.NO: Saft- og syltetøysprodusenten Lerum elsker Tone Damli Aaberge (19), og det kan se ut som om følelsene er gjensidige.

Den tidligere Idol-finalisten har gjort stor suksess i en saftreklame for selskapet, og nå er sogndalsjenta å se i en ny reklamefilm.

Nå skal det bli syltetøyrevolusjon, skriver Lerum på sine nettsider.

I filmen kan man se Tone guide en buss proppet full av 50 slitne japanere rundt på Vestlandet.

Men det er først når globetrotterene får besøke Lerum-fabrikken, at det blir ståhei og allsang.

- Reklamefilmen er spilt inn i Bergen, så vi måtte samle sammen alt vi fant av japanere i byen, ler produksjef i Lerum, Grete Kristin Lerum til Seher.no.

Og innsatsen til Tone, som Seher.nos lesere kåret til Norges mest sexy, skal det ikke stå på.

- Vi er kjempefornøyde. Hun er en god ambassadør for oss, hun lærer lett og er veldig flink, sier Lerum.

Og Tone er nok ikke mindre fornøyd.

- For meg er det ekstra morsomt å stille opp for Lerum, en av de viktigste arbeidsplassene i hjembygden min, sa Tone til Firda.no etter den første reklamefilmen ble kjent.

Se reklamefilmen for syltetøy her: