Kim Kardashian:

Så mye tapte Kim på pausen fra sosiale medier

Reality-stjerna lever av selveksponering. Tre måneder i stillhet kostet henne dyrt. 

STORE BELØP: Basert på tidligere beløp, kan Kim Kardashian ha tapt over 33 millioner kroner på pausen sin fra sosiale medier. Foto: NTB scanpix
STORE BELØP: Basert på tidligere beløp, kan Kim Kardashian ha tapt over 33 millioner kroner på pausen sin fra sosiale medier. Foto: NTB scanpix Vis mer
Publisert

TV-stjerna Kim Kardashian West (36) har siden midten av 2000-tallet levd av å eksponere seg selv. Realityprogrammet «Keeping Up With The Kardashians», profiler i sosiale medier og modelloppdrag er måten hun drar inn de store pengene på.

Spesielt på sosiale medier går det så det knaker. Det har likevel vært stille fra stjerna i tre måneder, helt siden det brutale ranet i Paris. Mandag ble det for øvrig kjent at fransk politi har arrestert minst 15 personer i forbindelse med ranet.

Dagbladet har tidligere skrevet at «it-jenter» som Gigi Hadid og Kendall Jenner kan tjente opp mot tre millioner kroner på ett enkelt Instagram-bilde.

Kim Kardashian har nesten 20 millioner flere følgere på Instagram enn sin lillesøster Kendall, og tjener naturligvis da også mer på bildene sine. Her er det i hovedsak snakk om sponsede innlegg, som potensielt kan nå ut til Kardashians 89,7 millioner følgere på bildedelingstjenesten.

Tapte millioner

Foruten å promotere andre firmaer, kjører hun også knallhardt på med eksponering og reklamering for sine egne selskaper.

Blant disse finner vi emojiene «Kimoji», som også har tilhørende effekter som klistremerker og nøkkelringer, og spillet «Kim Kardashian Hollywood».

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer