VIL BLI SOLOPIKE: Paris Hilton skryter av Solo på sin Twitter-side, men det er foreløpig ikke kjent om hun selv har søkt om å få ansiktet sitt på den planlagte Solo-reklamen i USA. Foto: All Over Press
VIL BLI SOLOPIKE: Paris Hilton skryter av Solo på sin Twitter-side, men det er foreløpig ikke kjent om hun selv har søkt om å få ansiktet sitt på den planlagte Solo-reklamen i USA. Foto: All Over PressVis mer

Paris driver Solo-reklame på Twitter

Den norskættede milliardærarvingen har tilsynelatende fått øynene opp for appelsinbrusen.

SEHER.NO: Den norske appelsinbrusen Solo fikk tidligere denne måneden mye oppmerksomhet da de sendte ut pressemelding om at ville satse på å få omtale i USA ved å markedsføre seg «blant palmer og filmstjerner» i Los Angeles.

Nå kan det se ut som Solo har klart å gjøre den norskættede milliardærarvingen Paris Hilton til sin første kjendis-fan.

Torsdag sendte 30-åringen nemlig en melding til «Senkveld»-duoen Thomas Numme og Harald Rønneberg via sin Twitter-side, hvor hun oppfordrer dem til å oppsøke reklamekampanjen på Solos hjemmeside.

«Hey Thomas & Harald of @senkveldtv2 (great Norwegian tv-show) – get yourself a billboard on Sunset Blvd!,» skriver hun i meldingen.

Hilton ble kjent med programlederduoen, etter at hun deltok i deres program i 2008.

Det er foreløpig ikke kjent om Paris Hilton har fått betalt fra Solo for å markedsføre dem på sin Twitter-side, som har over 3,7 millioner fans. Det er imidlertid tvilsomt at det er Paris selv som har skrevet meldingen. Bak publiseringen står det at den er publisert via Ad.ly Network, som selger reklameplass på kjendisers twitterkontoer.

Tidligere har det også vært kjent at flere Hollywoodstjerner har mottatt penger for å markedsføre produkter på sine hjemmesider og twitterkontoer.

Det har foreløpig ikke lykkes Seher.no å få noen i Solo eller PR-byrået Magnum PR - som står bak kampanjen - til å kommentere Paris Hilton-reklamen.

Markedssjef i Joakim Sande i Ringnes sa imidlertid tidligere i april til E24.no at det foreløpig ikke er noen planer om å lansere brusen i amerikanske butikkhyller, men at brusmerket håper på effekt både ute og hjemme etter PR-kampanjen.

-  Fokuset vårt nå er å overbevise USA om vår visjon, men responsen hjemme er også kjærkommen. - Dette er en kampanje som skal hjelpe Solo med å få oppmerksomhet her borte. Men vi vil også involvere norske forbrukere, sier han til nettstedet.

Bli fan av Seher.no på Facebook her

Sjekk ut våre nye mobilsider på http://m.seher.no

Vi belønner gode kjendistips. Tips oss på seher@seher.no, ring vår tipstelefon 93076767 eller send sms/mms med kodeord SEHERTIPS til 1901.

LES OGSÅ: - Han reddet livet mitt