IKKE NOK: Produktet Paris Hilton stilte opp naken for er nødt til å endre navn for å overleve. Foto: Rich Prosecco
IKKE NOK: Produktet Paris Hilton stilte opp naken for er nødt til å endre navn for å overleve. Foto: Rich ProseccoVis mer

Naken Paris strekker ikke til

Nå kan ingenting redde produktet hennes...

SEHER.NO: Da Paris Hilton (28) i 2007 var med på å lansere sin egen champagne på boks, prøvde hun samtidig å redde verden.

20 prosent av salget av boblevannet skulle nemlig gå til å skaffe fattige rent drikkevann.

Nå er derimot ikke alt fryd og gammen for Paris og merket "Rich Prosecco". Salget har stupt, og blant vinkjennere blir sprudlevannet slaktet - det kan nemlig ikke serveres på boks.

Til slutt lanserte "Italian Agriculture Ministry" en kampanje som nektet produsentene å kalle drikken "Rich Prosecco" på grunnlag av at den ikke blir servert på flaske.

- Vi kommer til å endre navn, og vi snakker med Paris om å forlenge kontrakten for å markedsføre vårt nye produkt, sier produsent Gunther Aloys ifølge The Sun.

Han sier det forventes at "Rich Prosecco" vil selge omkring fem millioner bokser i 2009.

Har du et kjendistips? Tips oss på seher@seher.no, eller ring vår tipstelefon 93076767.

LES OGSÅ: Gull-Paris redder verden