Jan Thomas:

Mistet faren

Jan Thomas åpner opp om tapet av faren.

TØFF BESKJED: Jan Thomas mistet nylig pappaen. Nå forteller han om tapet og forholdet de hadde. Foto: Espen Solli
TØFF BESKJED: Jan Thomas mistet nylig pappaen. Nå forteller han om tapet og forholdet de hadde. Foto: Espen Solli Vis mer
Publisert

Nylig ga kjendisstylist Jan Thomas (53) ut boken «Jeg har levd». Her forteller han åpent og ærlig om sitt vanskelige forhold til sin far, Bertin.

I forbindelse med bokutgivelsen var 53-åringen gjest hos «Skavlan» forrige helg, hvor stylisten åpenhjertig fortalte om en tøff barndom preget av alkoholmisbruk og frykt.

Jan Thomas fortalte også om bruddet med sin far - som han tok for mer enn 40 år siden - i en alder av 12 år. I ettertid har Jan Thomas tilgitt sin far, men noe møte mellom dem ble det aldri.

I tirsdagens utgave av Se og Hør kan tv-profilen nå dele den triste nyheten om at faren har gått bort, 79 år gammel. Først fire dager etter farens bortgang fikk sønnen vite hva som hadde skjedd.

- Jeg var midt i et tv-opptak da broren min ringte og fortalte at pappa var død, forteller han blant annet til Se og Hør.

I bladet kommer det også frem at 53-åringen formulerte en SMS til faren ikke lenge før hans bortgang. Hva Jan Thomas skrev i denne, og hva han sier, kan du lese mer om i tirsdagens utgave av Se og Hør.

Brøt kontakten

Bare kort tid før Bertin gikk bort var Jan Thomas gjest hos «Skavlan», hvor han blant annet snakket om en tøff barndom preget av alkoholmisbruk og frykt, men også om det vanskelige forholdet til faren.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer