- Kroppsfasongen min er annerledes

Slik har du ikke sett filmstjernen Mila Kunis før.

SLITER MED Å HOLDE VEKTEN: Mila Kunis viste seg fram i ny form på settet til filmen «Blood Ties». Foto: All Over Press
SLITER MED Å HOLDE VEKTEN: Mila Kunis viste seg fram i ny form på settet til filmen «Blood Ties». Foto: All Over Press Vis mer
Publisert
Sist oppdatert
SEOGHØR.NO: Den ukrainske skuespillerinnen Mila Kunis har tidligere ikke lagt skjul på at hun har problemer med å holde vekten.Bilder fra innspillingen av hennes nye film «Blood Ties», avslører en kraftigere utgave av henne enn vi er vant til.- Kroppsfasongen min er annerledes. Når jeg veide 40 kilo, var jeg hard som et mursteinshus. Og når jeg la på meg igjen, kom fettet på andre steder enn før, sier hun ifølge RadarOnline.Det er imidlertid ikke kjent om vektøkningen denne gangen er en del av hennes nye rolle eller ikke. Kunis gikk ned ni kilo i 2010, til rollen i filmen «Black Swan». Nå peker imidlertid igjen pilen på badevekten oppover.Mila er imidlertid overbevist om at hun snart er tilbake i gammel form.- Slanking handler kun om viljestyrke, sa hun i fjor.I den nye grøsseren, spiller Milena Markovna Kunis, som er hennes fulle navn, en bilmekaniker i et slitent reparasjonsverksted, på 1970-tallet.   Bli fan av Seoghør.no på Facebook her Sjekk ut våre mobilsider. Send sms med kodeord: SHMOBIL til 2255 Vi belønner gode kjendistips. Tips oss på [email protected], ring vår tipstelefon 22555522 eller send sms/mms med kodeord TIPS til 2255. LES OGSÅ: Oppfyllte en marinesoldats våte drøm   

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer