Kjenner du igjen denne stjernen?

Popsangeren er ikke helt lik seg selv i denne ferske reklamekampanjen.

LILY, ELLER?: Det er ikke så lett å se at det faktisk er popsangeren Lily Allen som figurerer i den nyeste kampanjen til House of Holland! Se alle bildene nede i saken.   Foto: Stella Pictures
LILY, ELLER?: Det er ikke så lett å se at det faktisk er popsangeren Lily Allen som figurerer i den nyeste kampanjen til House of Holland! Se alle bildene nede i saken. Foto: Stella Pictures Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

SEOGHØR.NO: Det er ikke uvanlig at sangere og skuespillere låner bort sine velkjente fjes til motekampanjer av ulike slag.

Men i den ferske solbrillekampanjen til House of Holland, kunne modellen nesten vært hvem som helst.

Det er faktisk den britiske popstjernen Lily Allen (29) som figurerer på bildene, men «Smile»-sangeren er ikke lett å kjenne igjen bak all stylingen.

Med lyst ferskenfarget hår, fargerike klær og øynene gjemt bak forskjellige, spesielle solbriller, poserer tobarnsmoren proft på de ferske bildene. Den noe polerte retusjeringen av fotografiene bidrar nok også til at den vågale stjernen er vanskelig å dra kjensel på.

Det er den New York-baserte portrettfotografen Danielle Levitt som har tatt bildene, opplyser designer Henry Holland ifølge Daily Mail. Levitt er blant annet kjent for sine portretter av kjendiser og dokumentering av ungdomskultur, ifølge fotografens hjemmeside.

Saken fortsetter under bildet.

Ifølge Daily Mail er Lily Allen bestevenn med merkets designer, gründeren Henry Holland (31).

- Jeg har vært venn av Henry og fan av HOH (House of Holland, journ.anm.) i årevis. Jeg hoppet i taket da jeg fikk sjansen til å være med i kampanjen. Jeg føler meg heldig som har muligheten til å samarbeide med HOH over tid, hva gjelder både scene- og hverdagsantrekkene mine; de lykkes på en måte som ingen andre klarer, sier popstjernen selv om samarbeidet.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer