Margaret Berger:

- Jeg ble veldig rørt i «Hver gang vi møtes»

Innspillingen ble en sterk opplevelse for Margaret Berger.

BLE RØRT: Margaret Berger (i midten på høyre side av bordet) legger ikke skjul på at innspillingen av «Hver gang vi møtes» ble en sterk opplevelse for henne. Foto: TV 2.
BLE RØRT: Margaret Berger (i midten på høyre side av bordet) legger ikke skjul på at innspillingen av «Hver gang vi møtes» ble en sterk opplevelse for henne. Foto: TV 2. Vis mer
Publisert

(SEOGHØR.NO): Lørdag kveld er «Hver gang vi møtes» tilbake på TV 2.

I år har det populære programmet fått med seg musikklegender som Åse Kleveland (67), Eldar Vågan (56) og Benny Borg (71), i tillegg til ferskere artister som Ida Maria (32) og Hanne Sørvaag (37).

Det er ingen tvil om den yngre garde satte pris på å få hylle sine musikalske forbilder.

– Jeg henger med ikoner hver dag jeg nå. Ville ikke vært med i noen annen gjeng, alle er helt utrolige mennesker, skrev en tydelig begeistret Margaret Berger (31) på Instagram under innspilling.

TV-serien er kjent for å bringe frem tårene hos deltakerne, og Margaret sier at det ble svært følelsesladet for hennes del.

– Jeg ble veldig rørt underveis i serien, innrømmer hun til TV 2.

Før innspillingen startet avslørte hun at hun så på det hele som et sosialt ekspriment.

- Min erfaring er at alle som har drevet med musikk uansett sjanger på en måte er en slags familie. Så «Hver gang vi møtes» er et slags snedig og fint sosialt eksperiment som jeg hadde lyst til å være en del av, sa hun i en pressemelding.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer