KJEKKAS: Nå blir Brooklyn Beckham familiens nye store modell.  Foto: Xposure
KJEKKAS: Nå blir Brooklyn Beckham familiens nye store modell. Foto: XposureVis mer

- Han kan bli familiens største stjerne

Brooklyn Beckham spås en strålende fremtid som modell.

SEOGHØR.NO: I lang tid så det ut som om David (40) og Victoria Beckhams (41) eldste sønn, Brooklyn Beckham (16), skulle følge i sin fars fotspor, og satse på fotball.

LIKE: Brooklyn Beckham har arvet sin fars kjekke utseende, og satser nå på å bli modell. Foto: All Over Press Vis mer

Nå viser det seg at 16-åringen akkurat har inngått en lukrativ modell-kontrakt, akkurat som lillebror Romeo (13).

- Han er ekstremt fotogen og er kjekk nok til å være modell for de største kampanjene som virkelig betaler godt. Han er blitt oppfordret til å jobbe for en Hollywood-karriere, noe han har veldig lyst til, sier en kilde nær familien til Mirror.

Ifølge Mirror skal han også ha imponert talentspeidere i Los Angeles, som spår at han vil bli den neste store stjernen i Hollywood.

Saken fortsetter under bildene.

MODELL: Brooklyn Beckham på forsiden av det popoulære magasinet Rollacoaster. Foto: Splash News Vis mer

- Han har akkurat inngått en kontrakt med et modellbyrå, og kan bli familiens største stjerne. Det ser ut som om han kan ha stort potensiale i bransjen, sier kilden videre og understreker at han enda ikke har fått seg noen agent.

Lillebror var først ute

Tenåringen har allerede en del modellerfaring. I mars var han blant annet på forsiden av magasinene «Man About Town» og «Rollacoaster». Kjekkasen er også ansikt utad for det polske merket «YFL».

Det vakte stor oppsikt da David og Victoria Beckhams nest eldste sønn Romeo (12) for to år siden debuterte som modell for klesmerket Burberry.

Se reklamefilmen under!

SØT: 13 år gamle Romeo Beckham for Burberry. Foto: Stella Pictures Vis mer



I november viste lille sjarmøren at modellsuksessen ikke var et blaff. Da Burberry presenterte sin nye julekampanje, var det med Romeo i hovedrollen!

Kampanjen består både av plakater og en reklamefilm som skal sendes på TV.
Burberrys kreative leder i Storbritannia, Christopher Bailey, sier til Daily Mail at Romeo er et naturtalent.

- Det er alltid en glede å jobbe med ham. Han har masser av sjarme, stil og energi! Jeg er lykkelig over at han leder vår julekampanje.

LES OGSÅ: Like som tre dråper vann