Går til realitykrig

Nå blir det dobbelt opp med både «Paradise Hotel» og «Ex on the Beach».

DOBBELT OPP: Mandag ble det kjent at Discovery kjører dobbelt opp med «Ex on the Beach» fra nyåret av. Her er deltakerne som var med i årets sesong. Foto: NTB Scanpix
DOBBELT OPP: Mandag ble det kjent at Discovery kjører dobbelt opp med «Ex on the Beach» fra nyåret av. Her er deltakerne som var med i årets sesong. Foto: NTB Scanpix Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

I forrige uke ble det kjent at TV3 og Nent hadde bestemt seg for å sende hele to sesonger av «Paradise Hotel» i løpet av 2020. Det er en dobling fra de tidligere åra suksessrealityen har rullet over skjermene. Den første vil, som normalt, gå til våren, men kanalen har altså planer om å sende atter en sesong til høsten.

- Det er et av våre mest populære programmer, og vi ønsker å gi fansen enda mer av det de ønsker. Derfor blir det to sesonger, sa Thomas Horni, pressekontakt for programmet, til Se og Hør.

Nå har Discovery og Dplay, som sender «Ex on the Beach», bestemt seg for å gjøre det samme. Det kommer fram i en artikkel i Kampanje mandag ettermiddag.

Dobbelt opp

Det kan altså virke som at de to kanalene, som konkurrerer mot hverandre med hvert sitt reality-flaggskip, har bestemt seg for å gå til krig. Før har det vært slik at «Paradise Hotel» har vært vist på våren, mens «Ex on the Beach» har gått på høsten.

Det skal nevnes at Discovery nylig kunngjorde at de skulle sende sitt program på våren, samtidig som «Paradise Hotel», men det nye her er altså at de har gått inn for både vår og høst.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer