KLEDELIG: Det virker som fast-food kanskje kan bli redingen for K-Fed. Eller ikke? Foto: AP
KLEDELIG: Det virker som fast-food kanskje kan bli redingen for K-Fed. Eller ikke? Foto: APVis mer

Driter ut K-Fed

Men ikke alle syns det er morsomt...

Fed up med K-Fed!

SEHER.NO:
For kort tid siden ble det offentliggjort at Britneys (25) eksmann, Kevin Federline (28) skal reklamere for forsikringsselskapet Nationwide.
Snutten skal vises under selveste Super Bowl den 4. februar.

 

Reklamekampanjen viser K-Fed opptre i en glamorøs musikkvideo, før det avsløres at han dagdrømmer bak sprakende pommes frites-kaseroller på en fast food-sjappe.

LES OGSÅ: Tok Rolls Royce til McDonald's

 

Men dette er ikke morsomt. I hvert fall ikke ifølge en interesseorganisasjon for restaurantnæringen. De er rasende.

De mener den 30 sekunder lange reklamesnutten virker støtende på de 13 millioner amerikanerne som jobber i fast food-bransjen. Reklamen insinuerer nemlig at det å jobbe på gatekjøkken er nedverdigende og utilfredsstillende.

LES OGSÅ: Er han Britneys nye type?

 

En talsmann for forsikringsselskapet, Nationwide Mutual Insurance Co., som K-Fed reklamerer for, prøver å overbevise organisasjonen om at dette er humor:    

 

- Vi prøver ikke å drite ut noen – bortsett fra Kevin Federline, kanskje...

 

Etter at K-Fed solgte stusselige 6500 eksemplarer den første uka etter at han slapp debutalbumet sitt, kan det nesten virke som han gjør hva som helst for å skaffe penger.

Det er nesten vanskelig å velge hvem man synes mest synd på fortiden, ham eller Britney-Whitney