Diddys reklame ble for dristig for amerikansk TV

Da Sean «Diddy» Combs skulle spille inn parfymereklame med kjæresten, gikk det så hett for seg at den TV-stasjonene så rødt.

KOM ALDRI PÅ TV: Diddys nye parfymereklame sammen med kjæresten blir ikke vist på amerikansk TV på grunn av mye nakenhet. Foto: Xposure
KOM ALDRI PÅ TV: Diddys nye parfymereklame sammen med kjæresten blir ikke vist på amerikansk TV på grunn av mye nakenhet. Foto: Xposure Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

SEOGHØR.NO: I tillegg til å være rapartist, plateprodusent og skuespiller, er Sean «Diddy» Combs (45) en dreven forretningsmann.

Nå er han aktuell med en ny parfyme fra merket sitt Sean John, «3AM», som han lanserte på Macy's på Herald Square i New York onsdag denne uken.

Flere sjefer ved varehuset satte imidlertid en stopper for parfymens originale reklamefilm, noe som var nær ved å forsinke lanseringen. Årsaken skal være at reklamen var altfor dristig for Macy's smak, forteller kilder til Page Six.

Dermed ble Diddy, som har med kjæresten Cassie Ventura (28) i den brennhete videoen, nødt til å redigere den om flere ganger. Ellers ville Macy's nektet å vise videoen i varehusene sine.

- Den usensurerte versjonen inkluderer så provoserende bilder at selgerne var bekymret for at unge kunder skulle se dem, sier en innsidekilde til Page Six.

Ifølge kilden skal Diddy også ha gjort sitt beste for å få den usensurerte versjonen vist på amerikansk TV, men uten å lykkes.

Saken fortsetter under bildet.

- Spiller ikke kun på sex

Mandag «teaset» rapstjernen likevel videoen på Instagram-profilen sin, og tipset de 4,5 millioner Instagram-følgerne sine om at de kan se den usensurerte versjonen på Style.com.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer