SEOGHØR.NO: I tillegg til å være rapartist, plateprodusent og skuespiller, er Sean «Diddy» Combs (45) en dreven forretningsmann.
Nå er han aktuell med en ny parfyme fra merket sitt Sean John, «3AM», som han lanserte på Macy's på Herald Square i New York onsdag denne uken.
Flere sjefer ved varehuset satte imidlertid en stopper for parfymens originale reklamefilm, noe som var nær ved å forsinke lanseringen. Årsaken skal være at reklamen var altfor dristig for Macy's smak, forteller kilder til Page Six.
Dermed ble Diddy, som har med kjæresten Cassie Ventura (28) i den brennhete videoen, nødt til å redigere den om flere ganger. Ellers ville Macy's nektet å vise videoen i varehusene sine.
- Den usensurerte versjonen inkluderer så provoserende bilder at selgerne var bekymret for at unge kunder skulle se dem, sier en innsidekilde til Page Six.
Ifølge kilden skal Diddy også ha gjort sitt beste for å få den usensurerte versjonen vist på amerikansk TV, men uten å lykkes.
Saken fortsetter under bildet.

- Spiller ikke kun på sex
Mandag «teaset» rapstjernen likevel videoen på Instagram-profilen sin, og tipset de 4,5 millioner Instagram-følgerne sine om at de kan se den usensurerte versjonen på Style.com.
Hele den hete reklamefilmen er også tilgjengelig på hjemmesiden til Sean John her!
I videoen får man se flere vågale scener mellom Diddy og Cassie, som har vært et par siden 2007. Også de bare brystene til modell- og artistkjæresten hans er en gjenganger i videoen.
Saken fortsetter under klippet fra «3AM»-filmen, som Sean Combs selv delte på Instagram tirsdag:
Overfor Style.com innrømmer rapperen at videoen kan virke provoserende, men han understreker at den handler mer om kjærlighet enn om sex.
- Konseptet ved videoen representerer noe av det «klokken tre om morgenen» innebærer for meg. Det er et tidspunkt for intimitet mellom to. Det er et tidspunkt der man kan ha det gøy og flytte grensene sine litt (...) Hva som helst kan skje klokken 3:00, og i videoen får man se en av mine fantasier om det som skjedde denne kvelden, sier Diddy til nettstedet.
Saken fortsetter under bildet.

Rap-stjernen, som er kjent under mange navn, avslører at innspillingen av videoen - i motsetning til redigeringen - tok knappe syv timer.
Diddy jobbet tett med regissøren Nabil Elderkin, som lot mye av innspillingen nærmest gå av seg selv.
- Vi bare skrudde på kameraene og lot alt skje naturlig. Mye av det man ser, som når vi løper opp trappene, var ikke noe vi gjorde 20 ganger på rad, sier han om videoen for «3AM» - som for øvrig er en unisex-parfyme.
