ÅPEN i VESTEN - LUKKET I KUWAT: Rihannas badekåpe i reklamen for parfymen Rebe'l Fleur ble endret da den skulle settes opp i Kuwait.
ÅPEN i VESTEN - LUKKET I KUWAT: Rihannas badekåpe i reklamen for parfymen Rebe'l Fleur ble endret da den skulle settes opp i Kuwait.Vis mer

Dette ble for mye for Kuwait

Oljelandet tvang Rihanna til å lukke morgenkåpen.

SEHER.NO: Popstjernen Rihanna (23) er glad i å posere i sexy kostymer på scenen og foran kamera, noe som har ført til at hun i dag er en av verdens mest ettertraktede unge kvinner.

Men myndighetene i Kuwait kan imidlertid styre sin begeistring for «Umbrella»-sangerinnens siste påfunn - en sexy reklamekampanje i morgenkåpe, som skal lansere Rihannas nye parfyme Reb'l Fleur verden rundt.

Der resten av verden får se en tilsynelatende naken Rihanna under en åpen morgenkåpe i silke, må innbyggerne i det oljerike og muslimske landet klare seg med en langt mer tilkneppet utgave av skjønnheten.

Morgenkåpen skal ifølge nettstedet Examiner.com ha blitt lukket ved hjelp av elektroniske bilderedigeringsprogrammer, for å gjøre reklamen mer spiselig for Kuwaits kvinner.

På grunn av den høye inntekten blant Kuwaits innbyggere, er landet et viktig marked for produsentene av amerikanske luksusvarer.

Rihanna er den foreløpig siste i en lang rekke med kjendiser som kaster seg på parfymebølgen. Tidligere har blant annet Jennifer Lopez, Christina Aguilera og Britney Spears lansert egne dufter.

Ifølge Examiner.com skal salget av den første Rihanna-parfymen ha blitt så godt mottatt i USA, at hun allerede er godt i gang med å planlegge en oppfølger.

Bli fan av Seher.no på Facebook her

Sjekk ut våre nye mobilsider på http://m.seher.no

Vi belønner gode kjendistips. Tips oss på seher@seher.no, ring vår tipstelefon 93076767 eller send sms/mms med kodeord SEHERTIPS til 1901.

LES OGSÅ: - Min far slo meg så hardt