KLOKKE TIL BESVÆR: Uret Al Pacino (t.h) bruker i "Righteous Kill" var ment som reklame. Men klokkeprodusenten har ikke betalt. Her er Pacino sammen med motspiller Robert de Niro i filmen. Foto: KEN REGAN
KLOKKE TIL BESVÆR: Uret Al Pacino (t.h) bruker i "Righteous Kill" var ment som reklame. Men klokkeprodusenten har ikke betalt. Her er Pacino sammen med motspiller Robert de Niro i filmen. Foto: KEN REGANVis mer

Dette bildet er svindyrt

Skulle betalt 345.000 for å vise Al Pacinos klokke i tre sekunder...

SEHER.NO: Produktplassering er svært viktig for amerikanske filmselskaper, og store deler av inntektene deres kommer fra nettopp dette.

I "Righteous Kill" bærer Al Pacino (68) en klokke som var ment som reklame for klokkeselskapet Tutima USA.

Men klokkemakeren nekter nå å betale for produktplasseringen, og blir derfor saksøkt av filmproduksjon-selskapet Millennium Films, skriver Contactmusic.com.

Avtalen var at Tutima USA skulle betale rundt 345.000 norske kroner for at klokka skulle vises i nærbilde i tre sekunder i filmen.

Millennium Films krever også nærmere syv millioner kroner fra klokkeselskapet - som er summen Tutima USA angivelig lovet dem å kjøpe reklame i filmen for.

Har du et kjendistips? Tips oss på seher@seher.no, eller ring vår tipstelefon 93076767.

LES OGSÅ: Helt gratis million-reklame