Khloé Kardashian:

- Det er ikke photoshop

Realitystjernen Khloé Kardashian forklarer kampanjebildene.

BILDEFORVIRRING: Khloé Kardashian blir beskyldt for å redigere på bildene sine etter en reklamejobb for sitt eget klesmerke. Foto: Broadimage / Shutterstock / NTB
BILDEFORVIRRING: Khloé Kardashian blir beskyldt for å redigere på bildene sine etter en reklamejobb for sitt eget klesmerke. Foto: Broadimage / Shutterstock / NTB Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Realitystjernen Khloé Kardashian (36) har aldri vært redd for å skape overskrifter på grunn av kropp og utseende.

Det har hun gjort gjentatte ganger de senere årene - og denne uken har «Keeping Up With The Kardashians»-profilen nok en gang fått internett til å klø seg i hodet.

36-åringen medvirket nylig i en reklame for sitt eget klesmerke Good American - i forbindelse med en ny kampanje.

I etterkant er det imidlertid først og fremst noen av Khloé Kardashians kroppsdeler som har fått spalteplass.

GLIPP: Kardashian-klanen får ofte mye oppmerksomhet for bildene de legger ut på sosiale medier, men detaljen på Kourtney Kardashians siste Instagram-bilde fikk virkelig folk til å sperre øynene opp. Programledere: Kine Falch og Jonas Hammer. Video: Emilie Rydning Vis mer

Særlig har realitystjernens usedvanlig lange føtter og hender fått fansen til å lure på om bildene har vært gjennom en runde i bilderedigeringsprogrammet Photoshop. Det tok imidlertid ikke lang tid før hovedpersonen selv tok til Twitter for å forklare det hele, melder People.

- Ikke en tabbe

«Ikke bekymre dere! Jeg har ikke så merkelig lange fingre. Det er linsen! Jeg kan ikke tro at jeg i det hele tatt må skrive dette på Twitter, mine gamle og normale hender er fortsatt intakte. Nei, jeg tok ikke en operasjon for å forlenge fingrene, og nei, det er ikke en «photoshop-tabbe», skriver Kardashian på Twitter.

I et annet innlegg skriver 36-åringen at hun fikk seg en god latter da hun forsto at folk virkelig trodde hun hadde brukt kirurgi for å forlenge sine egne hender og føtter.

«Hvordan kunne noen tro at dette er størrelsen på føttene mine? Det er vinkelen og en bestemt type linse. Og jeg synes personlig at kameralinsen er skikkelig kul. Det gir bildet en annerledes stemning og ikke det samme, gamle og kjedelige som jeg alltid ser. Uansett, jeg er fornøyd med bildene», skriver hun.

Kardashian etablerte Good American-merket i 2016 sammen med Emma Grede. Merket har rukket å bli svært populært over hele verden, og Khloé Kardashian har ved flere anledninger frontet merket i diverse reklamer og kampanjer.

MAMMAKROPPEN: I Khloé Kardashians program «Revenge Body», forteller hun om tiden etter fødsel. Video: Hayu via TV2 Sumo Vis mer

Gikk hardt ut

Realitystjernen begynner å få god trening i å takle reaksjoner fra fansen på bilder hun legger ut. Stadige beskyldninger om bilderedigering og plastiske inngrep har nærmest forfulgt 36-åringen, som i oktober i fjor rett og slett så seg nødt til å ta bladet fra munnen.

Da hadde hun stilt opp i en kampanje for kosmetikkleverandøren Ipsy.

Et av bildene fikk flere til å se rødt, fordi de mente at realitystjernen var retusjert nærmest til det ugjenkjennelige. Såpass mye var endret på med sminke og etterarbeid at hun faktisk lignet på en helt annen stjerne - Beyoncé (39).

Hun la også ut en bildeserie på Instagram, noe som fikk fansen til å reagere. «Godt brukte penger», var det en som skrev, som altså pekte på stjernens «nye» utseende. En annen skrev følgende:

«Nå er det på tide å vokse opp, Khloé. Slutt med disse tåpelige filtrene, dette blir for flaut».

Så valgte Kardashian å lette på sløret til sine over 29 millioner følgere på Twitter:

«Jeg kommer aldri til å forstå hvor kjedsomme eller ulykkelige noen mennesker kan være. Jeg ville aldri ha kommentert noe om det ikke var positivt. Jeg tror på å løfte opp og komplimentere hverandre», skrev hun, og fortsatte:

KLEINT: Da rettsaken om OJ Simpson pågikk, og Robert Kardashian var en av hans advokater, ble Kim Kardashian West tatt for å være farens elsker. Video: Netflix Vis mer

«Hvem har tid, liksom? Tid er dyrebart. Jeg velger å bruke den på bra ting».

Kardashian skrev også i en annen melding at hun elsker fansen, og setter pris på alle positive tilbakemeldinger hun får. Likevel er det ingen hemmelighet at hun er mindre fornøyd med hatet og kritikken kommentarfeltene hennes fylles av.

LES OGSÅ: - De er forskrekket

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer