Russell Brand:

Derfor var han gift med Katy Perry i kun 14 måneder

- Jeg tror det ligger i berømmelsens natur.

SUPERPAR: Russel Brand dumpet Katy Perry via tekstmelding i 2011. I et nytt intervju forklarer han hvorfor han gjorde det slutt. Foto: Joel Ryan / NTB Scanpix
SUPERPAR: Russel Brand dumpet Katy Perry via tekstmelding i 2011. I et nytt intervju forklarer han hvorfor han gjorde det slutt. Foto: Joel Ryan / NTB Scanpix Vis mer
Publisert

I 2011 ble det slutt mellom superstjerna Katy Perry (32) og komikeren Russell Brand (41) - bare 14 måneder etter at superparet giftet seg i India.

Perry har gjentatte ganger snakket åpenhjertig om bruddet, og i et intervju med Vogue i 2013, fortalte hun at komiker-eksen dumpet henne via tekstmelding.

- Han er en veldig smart mann, og jeg var forelsket i ham da vi giftet oss. La oss bare si at jeg ikke har hørt noe fra han siden tekstet meg og sa at vi skulle skille oss den 31. desember i 2011, sa hun den gang.

Brand har på sin side vært stille. Frem til nå.

Prioriterte jobb

I et intervju med den britiske komikeren John Bishop, sier han at han fremdeles «føler seg varm» når han tenker på henne, og at han tar med seg opplevelsen videre i livet.

I intervjuet kommer det frem at deres individuelle karrierer påvirkt forholdet i stor grad.

- Katy var helt klart veldig, veldig opptatt og travel. Jeg var også opptatt og travel, men ikke i like stor grad, sier han blant annet i intervjuet.

Brand fridde til Perry i India på nyttårsaften 2009, og 23. oktober 2010 giftet de seg i samme land.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer