Dansepartneren mottar frierbrev til Vebjørn Sand

Nadya Khamitskaya får mange spørsmål om kunstneren er singel. Selv merker han ikke den økte oppmerksomheten.

MOTTAR FRIERBREV: Nadya Khamitskaya mottar mange frierbrev på vegne av dansepartner Vebjørn Sand. Foto: Stella Pictures
MOTTAR FRIERBREV: Nadya Khamitskaya mottar mange frierbrev på vegne av dansepartner Vebjørn Sand. Foto: Stella Pictures Vis mer
Publisert
Sist oppdatert
SEOGHØR.NO: Vebjørn Sand (46) og Nadya Khamitskaya (30) har hatt suksess så langt i TV 2-programmet «Skal vi danse». Paret trener opptil åtte intensive timer hver eneste dag, og forbereder seg nå til ukens dans som er quickstep. Kunstneren, som vanligvis bor i New York, er for tiden singel, men har i følge seg selv ikke merket noe til økt oppmerksomhet eller fått frierbrev etter deltagelsen i Skal vi danse. Det har derimot Nadya. - Vebjørn har jo ikke Facebook, så jeg får mange spørsmål om han er singel. Mange. Jeg har bare ikke fortalt det før nå, jeg vil han skal konsentrere seg om dansingen, smiler Khamitskaya til Dagbladet. Danseparet er oppe klokka seks hver dag. Kostymeprøver, presse og ikke minst dansetrening fyller dagene. - Jeg sovner med Nadya hver kveld, sier Vebjørn, - Bare på iPhonen, bryter Nadya inn. Vi tar opp trinnene. Bli fan av Seoghør.no på Facebook her Sjekk ut våre mobilsider. Send sms med kodeord: SHMOBIL til 2255 Vi belønner gode kjendistips. Tips oss på [email protected], ring vår tipstelefon 22555522 eller send sms/mms med kodeord TIPS til 2255. LES OGSÅ:   - Nadya har forandret livet mitt

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer