Christmas Royale

Årets juleutstilling hos Harrods har den nye James Bond-filmen som tema.

BLING BLING: På Harrods i London er det James Bond som gjelder i utstillingsvinduene denne julesesongen. Foto: Erik Valebrokk
BLING BLING: På Harrods i London er det James Bond som gjelder i utstillingsvinduene denne julesesongen. Foto: Erik Valebrokk Vis mer
Publisert
Sist oppdatert
Maskineriet som markedsfører den nye James Bond-filmen, "Casino Royale", er av det tyngre slaget. Blant de mange tiltakene som er satt i gang for å promovere filmen er årets juleutstilling i vinduene hos det store varemagasinet Harrods i London.Store gullfargede sjetonger, overdimensjonerte spillkort, champagnekjølere fulle av sprudlevann, utstillingsdukker kledd i kostbare klær, smykker og stæsj, og ikke minst, store TV-skjermer (fra Sony) der klipp fra "Casino Royale" går nonstop, lyser mot juleshoppere på jakt etter gaver til venner og kjente.Under slagordet "Christmas Royale" har Harrods  utvalget i orden - ingen tvil om det - men det koster. Det er adskillig billigere, og kanskje vel så givende, å beundre den fantastiske vindusutstillingen. Her har dekorasjonsavdelingen hatt nok å gjøre!Og har du ikke sett filmen ennå, er det bare å stille seg i kø! Både kinogjengere og kritikere ser ut til å være enige om at "Casino Royale" holder i bøtter og spann, og at Daniel Craig gjør en solid debut i rollen som 007.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Se og Hør er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer