Lindsay Lohan (36) er kjent for å skape oppstyr i media med sin skandaløse livsstil. Skuespilleren har blant annet vært inn og ut av rehab med både alkohol- og narkotikaproblemer.
Men 36-åringen er også godt kjent for sin medvirkning i både filmer og serier.

Slik ser de ut 17 år senere
Alle som har sett Lohan i rollen som Cady Heron i «Mean Girls» er godt kjent med den ikoniske dansescenen der de fire jentene svinger seg til julesangen «Jingle Bell Rock».
Nå har skuespilleren tilsynelatende brakt tilbake Cady-karakteren - og det i en ny pepsi-reklame. Det melder Today.
Bringer tilbake karakteren
Første desember annonserte Pepsi at de har fått til et partnerskap med Lohan. I julesesongen vil brusmerket at pepsidrikkerne skal prøve ut en ny variant av leskedrikken, og Lohan skal altså hjelpe de med å promotere denne.
Drikken består av pepsi og en noe overraskende ingrediens, nemlig melk. Den kalles for pilk, som skal være sammensetningen av pepsi og milk, altså «melk» på norsk. Brusmerket anbefaler å innta den tvilsomme blandingen med kjeks i julesesongen.
I kampanjevideoen, som er publisert på TikTok, sitter Lohan ikledd det som skal være en variant av den sexy nissedrakten som ble brukt i «Mean Girls».
De nostalgiske referansene til ikon-filmen har ikke gått fansen hus forbi.
«På onsdager drikker vi pilk»
En TikTok-bruker skrev «Jeg så Lindsay drikke pepsi og melk, så jeg begynte å drikke pepsi og melk», som var en referanse til den kjente frasen fra filmen: «Jeg så Cady Heron bruke camobukser og flipflops, så jeg kjøpte camobukser og flipflops».

Letter på sløret om ektemannen
En annen kommenterte «On wednesdays we drink pilk» som kan oversettes til «på onsdager drikker vi pilk» - som også er en vri på en frase fra filmen - «On wednesdays we wear pink».
Mens en følger bare var glad for å se skuespilleren, bugner det også av de som nå slakter reklamevideoen.
Fansen slakter pilk
Selv om «Mean Girls»-referansene så ut til å ha pirket i nostalgien hos flere, ser ikke pilk ut til å slå an like godt blant TikTok-brukerne.
En følger har blant annet beskrevet den nye pepsien som en «krigsforbrytelse».
«Oppkastsimulator», lød en annen kommentar.

Storm før bryllupsdagen: - Klikket helt
«Hva faen, æsj», skrev en tredje.
Flere har kommentert «diaré», eller bare lagt igjen en emoji av et toalett, for å vise hva de synes om den nye brusen.
«Lindsay, blunk hvis du trenger hjelp» kommenterte en følger, som tilsynelatende ikke skjønte hvorfor skuespilleren skulle reklamere for en så rar miks.
De negative tilbakemeldingene ser imidlertid ikke ut til å plage Lohan nevneverdig.
Ifølge Today skrev hun i en pressemelding at å starte et partnerskap med pepsi for å promotere pilk og kjeks har vært en utrolig opplevelse.
LES OGSÅ: Sjokkerer i ny video