Beyonce ble rasende på H&M

- Når Beyonce fant ut at de hadde redigert hvordan kroppen hennes egentlig ser ut fløy hun i taket.

SEOGHØR.NO:  Tidligere i år ble det kjent at sangstjernen Beyoncé Knowles (31) var den nye modellen til kleskjeden Hennes & Mauritz.

I mars kom det første reklamebildet av superstjernen ut, men nå viser det seg at popstjernen, i begynnelsen, ikke var helt fornøyd med jobben den svenske motegiganten har gjort.

Ifølge avisen The Sun ble Beyonce rasende over at bildene først skal ha blitt retusjert slik at popstjernen ble smalerer. Beyonce insisterte derimot på at kun naturlige bilder skulle bli brukt.

- Når Beyonce fant ut at de hadde redigert hvordan kroppen hennes egentlig ser ut fløy hun i taket, sier en kilde til avisen.

- Hun er en sann diva og var rasende over at de hadde gjort det mot henne. Representantene hennes nektet å gi H&M godkjenning på bildene, så de ble nødt til å bruke de orginale bildene.

En talsmann for den svenske motekjeden innrømmer at det var noen diskusjoner rundt bruken av bildene.

- Som ved alle kampanjer er det diskusjoner rundt hvilke bilder som skal brukes. Både H&M og Beyonce er veldig fornøyde med sluttresultatet.

Sommerkolleksjonen er i salg fra mai og Beyonce har tidligere uttalt seg positivt om samarbeidet.

- Jeg har alltid likt H&Ms fokus på morsom og rimelig mote. Jeg elsket konseptet vi samarbeidet om, å utforske de forskjellige følelsene til kvinner representert ved de fire elementene – ild, vann, jord og vind, sa Beyoncé i tidligere i en pressemelding

LES OGSÅ:  Dette krever Beyonce før hun går på scenen