23 år skiller disse bildene!

Klarer du å se hvilket bilde som er tatt av supermodellen i 1990 og hvilket som er tatt i 2012?

EVIGUNG: Claudia Schiffer ser nesten ikke ut til å ha blitt en dag eldre de siste 23 årene i sin nye reklame for klesmerket Guess. Foto: Stella
EVIGUNG: Claudia Schiffer ser nesten ikke ut til å ha blitt en dag eldre de siste 23 årene i sin nye reklame for klesmerket Guess. Foto: Stella Vis mer
Publisert
Sist oppdatert
SEOGHØR.NO: Den tyske supermodellen Claudia Schiffer (41) har siden 90-tallet vært en av verdens mest populære kvinnelige modeller.

Nå gjør 41-åringen comeback i en ny reklamekampanje for et av klesmerkene som var med på å sette henne på stjernekartet. Men det er ikke først og fremst klærne til designermerket Guess, som vekker oppsikt i den nye kampanjen.

Claudia ser knapt ut til å være en dag eldre enn i bildene hun tok for 23 år siden!

Kampanjen markerer også 30-års jubileumet til Guess.

Claudia Schiffer, som har fått tre barn siden hun sist poserte for klesmerket, legger ikke skjul på at hun er stolt over de nye bildene.

- Guess vil alltid ha en plass i hjertet mitt, og det gleder meg at etter 23 år kan vi fortsatt samarbeide med så stor suksess. Å jobbe med den nye Guess-kampanjen var som å reise tilbake i tiden, sier hun ifølge The Sun.

Bli fan av Seoghør.no på Facebook her

Sjekk ut våre mobilsider. Send sms med kodeord: SHMOBIL til 2255

Vi belønner gode kjendistips. Tips oss på [email protected], ring vår tipstelefon 22555522 eller send sms/mms med kodeord TIPS til 2255.

LES OGSÅ: Viste seg gravid og naken på coveret

Vi bryr oss om ditt personvern

seher er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer