POPULÆR: Ylvis-videoen The Fox har blitt vist over 16 millioner ganger på YouTube på en uke.
POPULÆR: Ylvis-videoen The Fox har blitt vist over 16 millioner ganger på YouTube på en uke.
TVNorge
VANT TV-KRIGEN: «I kveld med Ylvis» hadde 534.000 seere i snitt tirsdag, og var med det mye mer populært enn «Sigrid blir mamma» og «Charterfeber».
VANT TV-KRIGEN: «I kveld med Ylvis» hadde 534.000 seere i snitt tirsdag, og var med det mye mer populært enn «Sigrid blir mamma» og «Charterfeber». TV 2 / TVNorge / Seoghør.no

Ylvis knuste konkurrentene

Klart flere ville se I kveld med Ylvis enn Charterfeber og Sigrid blir mamma.

SEOGHØR.NO: Tirsdag kveld hadde TVNorge sesongpremiere på «I kveld med Ylvis». Samtidig sendte TV 2 første program i serien «Sigrid blir mamma», mens TV3 sendte andre program av «Charterfeber».

Og til tross for at TVNorge fikk tekniske problemer da Ylvis-gutta skulle på skjermen, var det de som stakk av med seieren i «TV-krigen».

Hele 534.000 seere i snitt hadde benket seg foran skjermen for å få med seg sesongpremieren, der blant annet den superpopulære musikkvideoen «The Fox» ble vist.

«Sigrid blir mamma» hadde 264.000 seere, mens «Charterfeber» hadde 176.000 seere, som var en nedgang fra første programmet, som lå på 250.000.

De tekniske problemene i starten av Ylvis-programmet gikk imidlertid ikke upåaktet hen. Ifølge NA24.no (ekstern lenke, red. anm.) mistet TVNorge hele 170.000 seere på ett minutt da skjermen frøs seg.

Sjekk ut vår store TV-guide her!

LES OGSÅ: - De blir noen slags sirkusunger
 

Denne artikkelen får meg til å:

Stem smile
38%
Stem le
17%
Stem gråte
16%
Stem rødme
15%
Stem gjespe
13%